6 aylıkken ne güzel yiyodu yoğurdu avokadoyu falan. Şuan resmen ağzını açmıyo ya hiç bişey istemiyo kendi tutarsa kaşığı bi iki kaşık anca yiyo. Ama eski emme düzenide devam ediyo hala 3 saatte bir.. üstelik artık öğürmeyede başladı. neden yemiyo ne zaman yicek bu şekilde sağlığına bişey olurmu? Çok üzülüyorum yemeyince.