Ebrusema Oğlum şuan 5 kiloya yaklaştı sizler bu kilodaki bebeğe kaç saatte kaç cc veriyorsunuz. Prematüre doğdu o yüzden ayına bakamıyorum ve sütüm kesildiği için sadece mama veriyorum o şekilde cc ile söylerseniz çok sevinirim teşekkürler şimdiden
siyah3430 Ebrusema 2 saatte bir 60 veriyorum 5 kiloya yakın premature. Doktor artık 3 saate 120ye çıkar diyor ama fazla geliyor kusuyor benimki reflüsü var. Doyuyor muhtemelen çünkü doymasa kıyameti koparır
kirmizibasliklikiz_ Ebrusema ne kadar alirsa o kadar veriyorum.. 90 veriyordum doymuyordu 120 yaptim doymadi suan 150 160 iciyor.. basta tedirgindim acaba cok mu veriyorum diye ama cocuk doymuyor ne yapayım o yuzden sorun yapmayi biraktim
Ebrusema SANANE_ONANE71 bana 3 saatte en az 80 en fazla 100 dedi ve 120 vermeme rağmen doymuyor o yüzden soruyorum canım
Ebrusema Yamanikomm ameliyatları var 3 tane o yüzden doğalı 4 ay düzeltilmiş 2.5 aylık fakat dediğim gibi aylara bakmıyoruz durumdan dolayı
Ebrusema SANANE_ONANE71 aynen benim sıkıntımda o yavaş yavaş arttırdım şimdi 3 saatte 120 cc veriyorum ama 3 saati zor ediyoruz bazen daha erkene çekiyorum çok verirsemde bir zarar olur diye korkuyorum
SANANE_ONANE71 Ebrusema valla tam ben bazen vermiyim beklesin 3 saat diyorum bu sefer fıtığı var fazla ağlamasın diye veriyorum
inciumay siyah3430 benim kızım da erken doğdu 60-80 ml arası yiyor bana da çok az geliyor ama yemiyor ne yaparsam yapayım
Ebrusema kirmizibasliklikiz_ böyle çok verincede bir tedirgin oluyorum bazı doktorlar amaaann ne yapıyorsun çok fazla verip obez yapma dedi ondan artık şaşırıyorum kimi doktor doyana kadar ver diyor aslında sizin yaptığınız gibi yapayım bende teşekkürler ☺️
eylusko_ Ebrusema benim ki 4850 kg ben en az 60 en fazla 90 veriyorum. 46 günlük. 60 verdiğim.zamanlar öncesinde emziriyorum biraz midesi doluyor az sütüm olduğu için yetmiyor takviye 60 veriyorum bazen hiç sütüm olmuyor o zaman 90 cc. bu arada saat başı bazen de 1 buçuk saatte bir beslenmek istiyor m en fazla açlık süresi 2 saat
Ebrusema eylusko_ yani ortalama 2 saatte bir 90 cc gibi bir rakam veriyorsunuz dimi bende süt çok kesildi o yüzden direk cc soruyorum
Ebrusema kirmizibasliklikiz_ benimki 2 ay 20 günlük normal doğsaydı ama erken ve zayıf doğduğu için 4 aylık olacak. Boyu uzun ama bayaa zayıf