Kizim 5.5 aylık 4.5 aya kadar sakindi yeri gelir kendi kendine uyurdu 1 aydır ne mama yemek istiyor (emmiyor) ne uyumak odada yalniz kalsin ağlıyor ne oyuncakla nede baska biseyle oynamak istiyo cok cabuk sıkılıp agliyo ne yapicam bilmiyorum cok zor gunler geçiyorum sizce bu durum nedir ne kadar sürer