antropologanne herkes önermiş, adeda nın dikkat güçlendirme setini almıştım ben de, Memnun kaldım.
Yükselen Zeka’nın cırtlı kitabını almıştık, onu da sevdi ama benim hayal ettiğim kadar uzun süre ilgilenmedi. Çabuk ezberledi etkinliklerini ve çabuk sıkıldı. Yine de güzeldi bence.
“Benim İlk Yapıştırmalarım” serisi var, bir sürü çıkartma var ve resimler hakkında sohbet edebilir, söylediğiniz şekilleri bulmasını isteyerek dikkat egzersizi yapabilirsiniz. Çıkartmalara bayılıyorlar zaten.
“Muhteşem Çıkartmalar ve Aktiviteler” serisi var bir de mevsimleri bu kitaplardan öğrendi kızım. Yine çıkartmalar var, kitabın içinde bazı görseller mavi boyalı oluyor, oraya hangi çıkartmanın geleceğini bulup yapıştırıyor.
Tarif ettiğinize benzer bunlar geldi aklıma, okuma kitaplarına hiç girmedim😹