emineveminigi Selam kızlar ben ocean D3 400IU kullanıyorum ama onun haricinde birde demir ilacı verdi sağlık ocağı ama hiç içime sinmiyor hem kullanmasi damlatmasi vsde zor geliyor siz hangi marka kullaniyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim
Funda80 emineveminigi bizede sağlık ocağı yazdı ama kullanmak istemedim bu hafta doktoruna gidip danışacağım
ArasBulutum emineveminigi aradığım konu oğlum 20 aylık ve Demir depoları azalmış bundan dolayı ferrozinc şurup verdi doktor 6,5 ml içecek dedi ama içime de sinmedi çok fazla gibi geliyor bu şekilde yaşından daha fazla ml kullanan var mı acaba
Ogretmenhanim92 NilMomm doktorumuz bize de onu önerdi ama ne kadar kullanacağımızı sormayı unutmuşum. bebeğiniz kaç aylık ve kaç ölçek kullanıyorsunuz ?
ArasBulutum emineveminigi 2 ml içmesi gereken bebeğe 6,5 ml çok fazla gibi geliyor olmadı bi post da ben açayım