Seymacr yorumlara yazdım ama burayada yapıştırayım bizim odamızda küçük beşikte yatıyordu , 6 aya girdiği gün odasına gittik eşimle kendimize oraya yer yatagı koyduk , onuda yanımıza aldık tüm ısıkları tüm tv ses telefon herşeyi kapattık sadece odasında loş bir ışık vardı . Zeka kartları bazı oyuncakları kitaplar elimizr aldık yer yatagınfa onlarla kızımızı oynattık eğlendirdik yoruldu baya , ama asla uyutmaya calısmadık ama hep sessiz tonda konustuk yavas yavas gürültüsüz . Şarkılar söyledik bir süre sonradan bir baktık uykusu geldi yoruldu yavas yavas yatakta uyuyakaldı . Biz birkaç dk daha esimle sessizce sohbete devam ettik . Sonrasında onu beşiğine koyduk ve sabah kendi yatagında uyanmasını sağladık .
bunu bir ritüel yaptık ve 1 ay kadar süre her gece akşam saat 8 gibi yataga girip aynı seyleri yaptık uyuyunca beşiğinekoyduk . Bir ayın sonunda yaklasık o saatte kendi kendine uykusu gelmeye basladı ve beşiğine koydugumuz gibi uyumaya başladı desteksiz . Bu bazı bebeklerde bir ayı buluyormus bazı bebeklerde 10 gün değişiyor kısacası . O gün bu gündür kendi uyuyor . sadece beşikten sarkmaya baslayınca beşiği bırakıp yatak aldık ona o zaman iki üç gün uyumadı onada aynı sekilde alıstırdık yani biz onu uyutmaya değil oyun oynatmaya yönelttik ve uykusunun gelmesini sağladık yaklaşık bir ay aynı rutine devam edince artık o saatte otomantük kendisinin uykusu geliyor ve bu sefer o oyun oynamakta istemiyor uyumak istiyordu . Bu şekilde birkaç arkadasım daha eğitim verdi sonucu inanın çok güzel hem ailecekte güzel tvsiz telefonsuz aktivite yapmıs oluyorsunuz