urazinannesiii gzd81 02/09/2020 dünya da cenneti koklatmaya geldi canım oğlum Uraz ım 💙 Rabbim hepimizin evladını bağışlasın,ayaklarına taş değmesin 🤲
Sermec27 51_Merve ne güzel maaşallah sizin normal doğum galiba bizim sezaryen oldugu için sabah oldu 🥰
Gizem-ctn gzd81 Benim oğlum 7 Ağustos Cumartesi günü doğdu. Nedense hayatım boyunca hep cumartesilerini ayrı bir severdim, şimdi ise apayrıı severim cumartesi günlerini. ❣️
51_Merve Sermec27 yok benim de sezeryan ilk normal diye gittim baya bekleddik suni sancı verdiler ama sancım olmadı bide bebeğin kalbi dayanmıyor dediler suyum azaldığı için sezeryana girdm