Asell_01 Kızım 12 günlük uyurken inleme, tıslama şeklinde sesler çıkarıyor. Yaşayan var mı normalmidir. Doktora götürmelimiyim
MyEternalLoveNoyann Asell_01 gaz sancısı dan oluyor 36gunluk olduk bizimde 12.gun gaz sancılarimiz başladı o günden beri uykusunda o şekilde sesler çıkarıyor.
Canan_2 Asell_01 gaz kaynaklı yapıyordur . Belli bir süre sonra geçiyor canım. Çok rahatsız edici durumda olursa gaz damlası alırsın doktouna sorup.