Bubenimoykum Saatlerce ayağımda UYUTMAK için savaş verdiğim bebeğim nasıl olduda pat diye uyudu şimdi. Her gece uyusa da uyusam diye dua eden ben bu akşam sevinçten uyuyamıyorum resmen. Vallahi bayıldı sandım 🤷🏻♀️ hayret bisey.
Minikkusuumm Bubenimoykum yorulmuştur belkide dünde benim oğlum hiç uyanmadan sabaha kadar uyudu akşam 9 dan sabah 9 a kadar 😁
Duyulurum Bubenimoykum uyku saati gelmiştir :) saat aralıklarına dikkat ediyor musunuz? Ayına göre o aralıkları öğrenip ona göre yatirmanizi öneririm eğer öyle yapmıyorsanız. Ben bu kurala uyduğumdan beri 4-5 aydır çok daha kolay uyutuyorum gece uykusunu da gündüz uykusunu da. Mesela biraz uzadı uyuması o zaman anlıyorum ki saatlerde değişiklik yapmam lazım 😄
cemreninnannesii Bubenimoykum aha ben bu tepkiyi kızım 4 aylık olunca vermiştim 4 aylık olana ladar sürekli sallamıştım uyutmak için bi gün ağladı salladığım halde uyumadı bıraktım bi baktım kendi kendine uyudu ben şok şuan 11 aylık 4 aylıkken sallamayı kendisi bıraktırdı maşallah diyeyim 🤣
1mom1beybi Minikkusuumm oy maşallaj ne güzel birşey bu ne kadar oğlunuz. İnşallah en yakın zamanda benim bebeğimde uyanmadan uzun uzun uyur sağlıkla hayırlısıyla inşallah
Minikkusuumm 1mom1beybi normalde 1 2 kere kalkar kendiliğinde emziği verince uyuya kalır gece beslenmiyor istemiyor yani kendisi böylede olunca uyanmadan uyumayı özlemişiz 8 buçuk aylık bu arada
pandemibebegi Bubenimoykum küçük o zaman bebeğin . Kaç aylık? 😊 Kızım gaz sancısı çekerken relaktaz kullanmıştık ama bize hiç uyku yapmamıştı 😄
Bubenimoykum pandemibebegi 3 aylık kızım. Relaktaz tam anlamıyla gaz damlası değil diye biliyorum, bizim süt Alerjimiz var relaktaz laktoz maddesini sindirmesinde yardımcı oluyormus
pandemibebegi Bubenimoykum Evet hiçbir gaz damlası iyi gelmeyince doktor belki de sütündeki laktoza duyarlı diyip vermişti