Selen21 Kizlar iyi aksamlar. Oğlumda 1 haftadir geçmeyen ishal var. Doktora göturdum 10 güne kadar normal dedi. Çinko ve prebiyotik verdi ama çare olmadi sali günu tekrar goturucem. Ne yapmam gerekiyor bi akil verin nolur
Bsrumt55 Selen21 geçmiş olsun valla 1 ay bile sürebiliyor keyfi yerindeyse bence sorun yok günden güne miktarı sayisi azalacaktır bol bol ev yapimi yogurt vermeye çalışın
Selen21 Bsrumt55 keyfi yerinde çok şükür ben kendimi rahatsiz hissediyorum farkli biseyde yedirip icirmedim hic. Gaita tahlilleride hep negatif cikti. Diş döneminde degil zaten cikmisti disleri. Neden boyle oldu bilmiyorum 😕