Aç değildir merak etmeyin o aylarda hem sizin sıcaklığınızı daha çok istiyor hem dişler geliyor hem de artık dış dünyayı fark ediyor sizinle olmak istiyor aranızdaki bağ da meme☺️ Günde bolca çişli bez alıyorsanız aç değildir. İçiniz rahat olsun. Biz de 6 ayda başladık bu söylediklerinize 13 aylık oldu durum hala aynı. Bolca sarılın emzirin ileride kucağımıza bile gelmeyecekler, sevgiler🌺