Maral_sultan canım sezeryan oldun eve geldın dımı ilk dusunu su gecırmeyen bant alıp yapıştırıp yapıyorsun kesınlıkle orası kuru kalacak o yüzden banyodan sonra bantı çıkarıp kuruluyorsun bir daha ki banyonda banta gerek yok öylece yıkanıyorsun ama banyodan sonra mutlaka dıkıs yerını kurula kuru kalması lazım