arkadaşlar dünden beri yemek yemek istemiyor sadece meyve dışında. dişte gözükmüyor. bu ayda normal mi yoksa sorun mu yaşıyoruz.keyfi yerinde sorun yok. 9. ay rutinine geçmek istedim sabah öğlen akşam ana öğün 1 de ara öğün olarak az az. ama istemiyor. önce çok iyiydik öğlen kahvaltı arada meyve veya muhallebi akşm da yemek yiyorduk.