Benim ablam kuaför normalde hep ona aldırırdım efsane alırdı eşinin tayini nedeniyle başka bir ile tayinleri çıkınca uzak kaldık bir zaman kendim almaya çalıştım ama korkumdan fazla alamadığım için dağınık kaldı kızımın doğum günü var 1 yaşına girecek 11 de ve doğum günü yapacağım için bir umutla gittim kuaföre kaşımı başta uyardım inceltme boyunu kısaltma kavisini düşürme diye daha önce ablama aldırttığımı söyledim bide ukala ukala demezmi öyle ablaya aldırtmakla olmaz bir uzmanın görüşünü almak lazım diye benim yüzüm büyük bir yüz sanki ben bilmiyom yüzüme ne gid ceğini aynaya bir baktım aman allahım kaşımı kısaltmışta kısaltmış kavisi dümdüz yapmış doğum gününe kadar asla düzelmez napcam bilmiyorum bu kuaförler istenilen kaş dışında şekil vermekten ne anlıyo bilmiyorum istanbulda anadolu yakasında bildiğiniz düzgün kaş alan kuaför varmı?