Reckless evet doktor bilecek! Ben 2,5 ay mememde yapışık gezdim. Doktoruma sorduğumda da çok normal böyle devam demişti. Sebebiyse emzirmek bebeğin sadcee karnını doyurmak değildir onu huzurlu yapar. Meme vermek yerine başka şeylerle oyalamak bebeğe çaresizliği öğretmek ihtiyaçlarını karşılamamaktır. Bugüne bu yada başka bir platformda yanlış bile olsa fikrini söylediği için kimseyle tartışmaya girmedim. Ama siz hem yanlış bilgi verip hem de doğru bilgi veren birine saldırdığınız için bu cevapları hakediyorsunuz. Herkesin anneliği kendisine iyidir! 9 ay bebek doğduktan sonra değil hamilelik süreci ama sanırım okuduğunuzuda anlamıyorsunuz! Yada geniş acıdan bakamıyorsunuz.