Reckless emzirme konusunda bilinçsiz olduğunuz belli!
Evet bebekler sadcee aç oldukları için emmez. Karnı ağrısa, gazı olsa, kakasını yapacak olsa vs vs her sebepten meme ister. Anne karnından yeni ayrılmış bir bebeğin tek bildiği şey emmektir. Onu tek rahatlatan huzur bulduran şey emmektir. Araya hazır anne sütü varken mama sokmak ve önermek bilinçsizliktir!
Bir kere araya mama girdimi anne sütü zamanla azalmaya mama miktarları artmaya başlar. Ama anne biraz daha sabırlı olur 1 ay daha dayanırsa sadce anne sütü alan bebek ve bol sütü olan bir anne meydana çıkar. Annenin kendi özel alanı dinlenmesi vs kimse kusura bakmasın ama 9 ay yoktu bir 2-3 ay daha olmasın. Sonrasında zaten emme azalacak anne kendine fırsat ayıracaktır. O zaman şuan değil!
@MTkutay hanım sizide doğru yönlendirmeniz için tebrik ederim.