defnemilam bizim b12 148 cıktı normal aralıkta, doktor labaratuvarlarda yanlış ölçüm olabiliyor çocuk hematolojiye gidin dedi tekrar baktığın dedi o yüzden endişelendim. Takviye bi ilaç kullanmıyorum hiç, aşırı et tuketimimiz de yok aslında ama anlamadım. Siz tahlili ne kadar süre sonra tekrarlamıştınız kusura bakmayın çok soru sordum