Merhaba arkadaşlar, 3 gün önce doğum yaptım. Bebeğim ilk gün 3 kez kakasını yaptı. İkinci gün kakasını yapamadığı için hemşireler masaj yaparak kakasını yaptırdılar. 30 saattir hala kakasını yapamadı. Sütüm var ve emiyor çişini problemsiz yapıyor ancak kakasını yapamıyor. Var mı böyle bir problem yaşayan?