Anneler bebeğim sabah çok huysuzdu sanki biyeri ağrıyor gibi ağlıyordu üstünü çıkarttım sadece zıbın kaldı öyle uyudu 2 3 saat sonra dışarı çıkalım dedik emzirdim 2 saatte öyle uyudu eve geldik emzirdim geri uyudu 2 saat sonra uykusunda ağlamaya başladı gözleri kapalı 5 dk emdi geri uyuya kaldı uyurken ıhlıyo uyanık değil hiç hep gözleri kapalı ağlıyo memeyi verince uyuya kalıyo ateşi 35lerde ilk çocuğum bugün 2 aylık oldu endişelencek birşey mi nolur yardım edin