1ana1bebe tugberk_oguz bende yeni aldım Braun ile direct nexsus galiba happyKids in kendi listesinde de var, çok memnunum 2 yıl garantisi var hem kulak hem alından ölçüyor
Toprakaren tugberk_oguz Ben bo hui marka kullanıyorum hepsiburada dan aldım eczanede biz bunu çok pahalıya satıyoruz ama internette indirimden 50 tl.ye mi 35 e mi ne aldım
thetkc tugberk_oguz Medisana 48611 kullanıyorum ilk bebeğimden beri ve çok memnunum.. Hem alından hem kulaktan ölçüm yapıyor..
Yakupuras tugberk_oguz braun kulaktan ölçer hangi model olduğu farkretmez ama kesinlikle doğru sonuç iç ateşi de ölçiuor önemli olanda o.
nneslihan tugberk_oguz 2 tane kullanıyoruz, kulak ölçer ve koltuk altı ölçer. Kulak ölçerin modeli braun ırt 3030 diğerini eczaneden almıştık ikisindende aynı sonucu alıyoruz. Çok nadirdir 1-2 rakam oynadığı o yüzden memnunum🌱
DefneNil_ tugberk_oguz Braun kulaktan ateş ölçerimiz birde temassızımız var kulaktan ölçenden daha memnunum. Gece uyurken ölçtürmediği için temassızı kullanıyorum.
Mommqueen tugberk_oguz braun kulaktan ölçer kullanıyorum 4 yıldr kızım doğdugundan beri hastaneyle birbir aynı ölçüyor gecen hafta bozuldu ömrü doldu sanırım aynısının üst modelini aldım yıne bugün çok memnun oldgum için
Aceranne tugberk_oguz weewell marka kulak içi olandan aldım memnunum en sağlıklı ölçen kulak içi olanlar canım alacaksan kulak içi almalısın
CeylininAnnesii tugberk_oguz https://ty.gl/e9co2osfuc https://ty.gl/xxm6orhy5u ben bu ikisini kullanıyorum memnunum
Berna2205 tugberk_oguz braun ırt 6520 modeli . Doktorum bunu kullanıyormuş cocuklarına bende bunu aldım. Herkes bu modelden gayet memnun.