Zehra-123 işyerleri çalışanlar için bu yemek kartı firmalarıyla anlasma yapıyorlar belli prim, ödeme karşılığında. Çalışanlara yemek fişi olarak düşün, işyerinde yemek çıkartmak yerine bunları veriyorlar aylık belli bir yemek parası yatırıyorlar büyük marketlerde ve kafe lokantalarda falan geçiyor. Belediye de anlaşma yapmış olabilir yani bilemeyiz bu şekilde yemek ödemesi veriyor olabilirler