Merhaba sevgili anneler. Yardımınıza ihtiyacım var🥰 günlerdir yeni bir bebek arayışı içerisindeyim. İnternette yorum okumaktan göz pınarlarım kurudu😅. Daha önce Pierre cardin Twist model kullanıyorduk. İnanılmaz işkenceydi. Kızım yeni bir yaşını doldurdu ve daha hafifi bir bebek arabası arayışı bizde hasıl oldu. Günlerdir bakıyorum onun sırtı dik durmuyor, diğerinin tutma kısmı ayarlanmıyor. Bir diğeri çok ağır öbürünün tentesi uzamıyor 🤯 bana memnun kaldığınz (kabin boy olsa çok daha iyi olur ama fark etmez) bebek arabalarının ismini söyler misiniz. Bu arada memleket Rize haftanın üç günü yağmur yağıyor 😅 tentesi uzayan esinti almayacak bir araba olması çok önemli. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum 😘