Gamze50 ya ben zaten oyle besleniyodum simdi extra dikkat ediyorum ama ilac da kullaniyorm rahat cikmak icin en azindan o yara iyilesene kadar kullanmaya devam edicem. Yok diyarbakirdaym ben ayarlayabilirsem sezai hocadq ameliyat olucam, bu arada sizin islemi yapan doktoru daha once arastirmistim