1anne_xd Mihribann11 sürekli görüyorum kuru soğanı ikiye bölüp üzerine karanfil bırakıyorlar batırarak ama etki görenleri de çok duydum dene istersen ama benim aklıma takılan çocuğun gözünü yakmazmı bilemedim yatağına yakın biryere bırakman lazım
Frozen Mihribann11 benim kizimda 2 haftadir burun akintisyla gezdi. Ihlamur içirin suyuna limon damlatin. Biz boyle gecirdik.
Sarew Mihribann11 doktor bize kıds xlear diye burun spreyi önerdi baya işe yaradı iki günde rahatlatıp geçirdi
Nohutannesi Mihribann11 ıhlamur verin limonlu. Sterimarla temizliyordum sık sık. Bir de rahat uyusun diye başını yükseltiyordum. Umca damla da kullandım ben. Bebeğim 14 aylık ama benim. Siz bir danışın isterseniz
Mihribann11 1anne_xd koydum odada da etki etmedi ya sabahtan bu yana akiyor uyuyamiyor serum su ile actim yine aynisi
Karakuzummm Mihribann11 canım ayağının altına limon sür dedi benim komşum bende öksürünnce sarımsaklı yağ sürüyorum
Mihribann11 Frozen benim kizim o ladar inat ki ne yaparsam yapim icmez burnunu actirmaz iki defa yaotim ihlamur yok azıcık icti yinede deneyecem cok sagolun
Frozen Mihribann11 bizimkine serum fizyolojik yaptik birkac kez. O kadar korktuki altini acmak icin yatmiyordu ayakta actiriyordu 1 hafta perisan etti bizi.. cok gecmis olsun bebeler inat hastalik zor
Sarew Mihribann11 sorun tabi ama kullanın bence çocuklar için üretiliyormuş zaten okyanus sulu cok rahatlatıyor
Nohutannesi Mihribann11 kaşıkla içiriyorum ben. Küçük kahve fincanına koyuyorum tatlı kaşığıyla oyun oynarken şarkıyla turkuyle veriyorum