Eylemymn anlattıklarınıza bakılırsa pozisyondan rahatsız. Korkuyor da olabilir. Çünkü norolojik bir sorun olsa kasılma vesaire nöbet gibi Allah korusun, siz onu yere koyduğunuzda da yapar onunla oynarken bir anda da yapar. Ne zaman olacağı belli olmaz yani. Ama hep aynı durumda yapıyorsa belki de sizi göremeyince tedirgin oluyordur.