Merhabalar bebeğim 2 aylık bezliyken altına yapıyor ama her açmamda mutlaka tekrar yapıyor bazen altına aldıktan sonra bekliyorum devamını yapsın diye. Bazen yaptığı zaman hemen açıyorum her iki durumda da yine açtığım da yapıyor bunun sebebi nedir ne yapmam gerekir.