Kızım 5.5 aylık ve doğduğundan beri Sleepy Natural kullandım, çok sızdırma yaptığı için bir kere Prima denedim hemen pişik oldu yine Sleepy e döndük. Son 1 haftadır Sleepy Bio Natural almıştım Hepsiburadanin kampanyasından ve kızımın poposu ciğer gibi, hatta bugün resmen kanadı açık yara oldu. Ne yaptıysam pişik geçmedi acaba bezle alakalı olabilir mi? Aranızda hiç bunu yaşayan varmı? Iki bezde Sleepy farkı ne ki bebeğime böyle ağır şekilde pişik yaptı?