Ya kizlar 4 gün oldu 3. ayımızı dolduralı. Ay tam rahatladik dedik uykumuz düzene girfi dedil berbat gaz sancımız başladi.kafayi yicem ya. Damlalar, masaj, duş hiçbir halta yaramiyor. Yavrum acı çekiyor bildiginiz ve cidden dayanamiyorum. Sancıdan kıvranıyor. Offf ne zaman geçer bu durum Alah askina akil verin bana 😏