Mizmizmyrtle Kızlar 38 günlük bebeğim çoğunlukla mama içiyor 2 günde bir ½ çay kaşığı su veriyorum acaba az mı sizler nasıl verdiniz
newlife21 Mizmizmyrtle bana doktor mama içtiği için su ver demişti bi arkadaşımında tanıdığı hep mama kullanmış su vermemiş süssüz kalmış çocuk doktoru öyle demiş
NurY Mizmizmyrtle mama da içse anne sütü de çoğu doktor emdikten sonra veya mamadan sonra bir çay kaşığı su verin diyorlar . Bazıları su konusunda ne.kadar katı da olsa veriliyor çok çok az
Mizmizmyrtle newlife21 yaaa bana da doktorum verme dedi ama vermeden nasıl olacak ki mama içini yakar yani bende Fazla mı veriyorum az mı veriyorum bilemedim
newlife21 Mizmizmyrtle ben mamada veriyorum anne sütüde 3 çay kaşığı su veriyorum ama doktor felan demedi bana bişey
AliDeniz Rizeli53 zaten kısa vadede bir zararı yok. 6 aydan önce zorunlu olmadıkça bebeğe su verilmez.
talula Fazla olmadığı sürece suyun ne zararı olabilir ki ? Su hayattır susuz yaşayabilen canlı mı var… benim bebeğim 2,5 aylık günde 4-5 çay kaşığı veriyorum. En kötü çiş yapar yani ne olacak..
MoRella Mizmizmyrtle Mama suyla yapıldığı için bebek su ihtiyacını bu şekilde karşılamış oluyor, yani mama içtiği için bebeğin vücudu susuz kalmaz. Çok istiyorsanız sadece ağzının tadı değişsin diye çok çok az su verilebilir ama bence hiç gereği yok.
Ummuhn57 Bn sadece anne sütü veriyorum annem başımın etini yiyo su ver diye ama anlatamıyorum sütun içinde su var ztn diye
Mehmuhmus Mizmizmyrtle her mamadan sonra verin hem ağzında pamukçuk olmaz suyu kaynatın ılık olduğu zaman verin
talula Mizmizmyrtle Sadece mama alıyorsa her aklınıza geldiğinde bir iki çay kaşığı verin bence neticede su yani.
Tuti29 Mizmizmyrtle hayır arada günde 3 4 kere belki saymadım ama rahatsızlanınca veriyorum genelde rahatlasın diye
Purpura26 Mizmizmyrtle Benim doktorum da mamadan sonra içtiği kadar ver dedi. Her mamadan sonra vermiyorum da günde 5 6 çay kaşığı veriyorum
rua_da_senhora_das_verdades Mizmizmyrtle bende veriyorum çünkü cildi çok kuruyor. 4 ay 17 günlük oldu. 1 tatlı kaşığı içiyor.
Bao Mizmizmyrtle 6 ay dolmadan su vermemelisiniz. İhtiyacı yok. Ve bu dönemde gereksiz su tüketimi gelişim gerliğine sebep oluyor.