Kahraman4545 evet bizi de öyle çağırdı gelmeden önce banyo yaptır dedi verem aşısından sonra 3 gün su sürme diyorlar çünkü evet ard arda vuruyor bize ilk kolu vurdu sonra bacakları vurdu bir aşığı bir bacağa diğerini öbür bacağa ama aşıdan sonra benim bebeğim ne kolunu oynayabildi ben bacağını 1 gün öyle yattı sadece gaz sancısı olunca da bacaklarını oynayamayınca çok ağladı zaten calpol verebilirsin demişti öyle yaptım biraz rahatladı en azından ertesi güne birşey kalmamıştı ama