Merhaabaalar, 19 gunluk minisim var ama sadece memede uyuyor. Koydugum an uyaniyor. Yatirarak emziriyorum uyusun kacayim diye ama gun icinde hep yatamam ki :(
Bir de kaka yapmaya calisirken cok huysuz oluyor. Yine tekrar emzirmek durumunda kaliyorum. Surekli memede anlayacaginiz 😅
Emzirmeye ilk basladigim zaman agridan duramiyordum. Zamanla azaldi ama gercekten bi ara emzirmeyi birakmayi bile dusundum boyle bir aci yoktu.. Ki hala hassasiyet aci devam ediyor 😢
sizce bu cocugu memeden bir tik uzak tutarak, yataginda uyumasini saglayabilir miyim? Bazen geceleri mama veriyorum 60 ml uyusun diye coook yorucu !😴