ilknurcelik BiciNanaMusi doğum yapalı 1 sene oldu hala büyük tuvaletten sonra kan geliyor peçeteye sürülüyor doktora gittim birşey demedi 2 krem verdi kullandım bir süre geçti sonra yine başladı şuan 6 aylık hamileyim daha da arttı kan gelmesi doktor normal dedi hormonlardan oluyormuş
BiciNanaMusi ilknurcelik evet bende cerraha göründüm biraz önce yarim saate yakın konuştu benimle sağolsun vakit buldukça uykudansın lokmaları 2 3 kere çiğneyip yutmucaksin dedi ki ben çiğnemem fazla ama artık dikkat edicem günde en az 10 bardak su içmelisin öğünlere bolerek dedi özellikle her sabah kahvaltıdan önce 2 bardak ılık su 2 yemek kaşığı zeytin yağı ve 1 yemek kaşığı çörek otu yağı icicrksin dedi ilaç vermiyorum doğal yollardan da düzelebilirsin dedi tuvalet aliskanligimiz yok ama olmalı dedi erteliyoruz bu da bağırsakları tembellestiriyor dedi vallahi çok güzel ve mantıklı konuştu hep
2018annesi BiciNanaMusi simdi girdim direk senin posta baktim canm cok sevindim bisey cikmadigina gecmis olsun
deletedmom2200 Selma42 ben çok zor bir Doğum yaptım canım ben ki iyileştim herkes iyileşir yeter ki kendine iyi bak. Nişastalı şeyler tüketme patates vs yeme hamurişi falan. Olabildiğince su iç ki tuvaletin yumuşak olsun zamanla makatta iyileşir Bepanten sürebilirsin oraya da iyi gelir rahatlatır
Selma42 deletedmom2200 insallah 🤲🏻 Sizin ne kadar sürmüştü bu durum? Aslında benim nerdeyse tamamen iyileşmişti ben dikkat etmedim beslenmeme.
deletedmom2200 Selma42 tamamen iyileşme sürecim 9 hafta kadar sürdü canım maalesef... ama beslenmeme çok çok dikkat ettim
Selma42 deletedmom2200 nasıl beslenmistiniz kısaca bahsedebilir misiniz? Aklıma geldikçe yazıyorum ama..
deletedmom2200 Selma42 ekmek , patates , tatlı , pilav vs hiç yemedim. Et ve sebze ile beslendim kabız olmamaya çalıştım ve çok su içtim. Hem Doğum kilolarını verdim hem de iyileşme sürecime yardımcı oldu.
Selma42 deletedmom2200 ben başka zaman neyse de kahvaltıda ekmek yemezsem aç hissediyorum 😒 tam tahıllı veya değişik tahıl karışımlı ekmek az da olsa tüketiyorum ama şurup içtiğim için birazda ona güveniyorum ☺️
deletedmom2200 Selma42 o kadarcıktan bişe olmaz canım önemli olan kabız olmaman merak etme hılzıca toparlayacaksın ✌🏻