ElAta Gizemisss bebek hemşiremiz bebeklerde hapşurmanın hıçkırık kadar normal olduğunu hastalıktan değil refleks olarak olduğunu söylemişti ❤️
Srnsrnsrn Gizemisss yani benimki de ilk doğduğunda çok hapşırırdı. Havadaki ortamdaki tozlarla daha ilk defa tanışıyor karşılaşıyor çok normal
Ecrinnkk Gizemisss benim bebem 2ay 21gğnlük doğduğundan beri hapşurur ama çok şükür hasta değil🥰 üst üste hapşurduğuda oluyor gayet normal❣️