10 aylık bir oğlum var artık günde bir kere uyumaya başladı haliyle de akşam 7 da gece uykusuna geçiyor. Biz 12 gibi genellikle yatıyoruz o zamana kadar 2 bazen 3 kere ağlayarak uyanıyor sonra gece de bazen 2 bazen 3 kere uyanıyor. 10 aylık bir bebeğe göre çok fazla değil mi ? 8. Ayına kadar kendi kendine uyuyan bir bebekti sonra emerek uyumaya başladı tecrübeli annenler yardımınıza ihtiyacım var