Ozge123 Merhabalar. Oğlum 4 aylık olmak üzere . Alerjisi olduğunu söyledi doktorumuz. Sütle yumurtayı kes dedi .başka doktorlara da gittik. . Alerjiden anlayan iyi bir doktor deneyimlemiş olanınız var mı acaba.
BerffBade Biz 2 gün önce gittik Nevzat Başkaya ama alerji bölümüne direk randevu alamıyorsunuz çocuk doktoru alerjiye yönlendiriyor o şekilde alabiliyorsunuz randevuyu