2-3 gün öncesine kadar gayet güzel emiyordu ama şu 2-3 gündür çok aç olduğunda emiyor biraz geçince bırakıyor. Sonra da tam doyamadığı için ağlıyor ayakta zorla emziriyorum bi şekilde ama canım çıkıyor artık. Neden oluyor olabilir aklım almıyor, daha önce başına gelen var mı?