Merhaba anneler ikizlerim var 11 aylık olacaklar hala gazlı günlerimiz bitmiyor uyurken ağlamalar az uyumalar ne zaman bitecek gerçekten anlamıyorum. Evet ek gıdada yeni şeyler tadıyor ama yeni şeyler yemediğinde de var. Bu kadar uzun süren var mı acaba