Melodi2626 Bebeğim 14aylık 2haftadır geceleri ağlayarak uyanıyor internetten bakınca gece terörü çıkıyor çözüm bulabilen var mı acaba
limonlukarpuzzz Melodi2626 gece teroru değildir korkuyor veya diş sancisi çekiyor ilabilir. Gece teroru icin ailenin geçmişine bakiliyor birazcik genetik bir hastalik.. Bizlerde yaşadik o aylarda sadece zaman..
Pcoslubiranne Melodi2626 zamanla gececek.tepki vermeyin hic konusmayin sadece sarilip sakinlesmesini bekliyor.Geciyor yani buyudukcr azalip bitecek.