Kızlar cuma günü a 101den buzlu çiğ kanat tavuk almıştım indirimdeydi (tadı farklı olmuyor baya uygun) direk geldim çözülmeden buzluga attim buraya kadar sorun yok. Bu sabah kızartırım diye aksam icin buzluktan çıkardım dışarı koydum çözüldü (pirinç de ıslamıştım) eşimde dışardan yemek söylemiş hBerim yoktu. Pirinç ıslanmış duruyor tavuk çözülmüş duruyor yarın yapiyim ama ıslanmış pirinç dururmu bilmiyorum tavugu kızartsam yarın aksam yesek diyim ertesi günkü tavugu yiyemiyorum maalesef midem almıyor. Napcam akıl verin lütfen. Normal dolaba koysam bisey olurmu tavuga ıslanmış pirinceee