Tuceeee Bayanlar yediriyorum uyuyo sonra kalkıyor yiyor yine gözlerini ufalıyor.Normal mi? Birde dalgaları çoğaldı.Ağzına götürüyor elimi felan (dişten bu sanırım)
Neseli5 Tuceeee ya bizimki de gözleri gidiyor hep, niye böyle bilmem, uyutmuyorum tabi, gece de saatte 1 uyanıyoruz yaa sizde nasıl durum
Zelihaoguzhan Tuceeee Normaldir benim kızımda hep uykucuydu 11 aylık olduk hala sever uykuyu 😂 bende deli gibi doktorlara götürdüm çok uyuyo nesi var diye ajdhahshs
Tuceeee Neseli5 gece 11 de uzun uykuya geçiyo.5-6 da uyanıyor.Yediriyorum bir daha uyuyor.Sonra 2 saatte 1 uyanıyır
Neseli5 Tuceeee hımm uyku düzeni farklı sizin bizim doğduğundan beri 8 de uyur, uzun uyku vardı önceden şimdi oda yok malesef 🙄 gündüz durmadan uyumak istiyor gibi bir hali var