2727-46 Merhabalar ilk postumu hamile abiyesi için açmış bulunuyorum 😊önerebileceğinz sayfa varsa rica ediyorum ,hatta elinde hamile abiyesi olup satmak isteyen olursa da görüşebiliriz
UraSsmom 2727-46 Ben kıyafet netten almıyorum malesef cnm daha pahalı olsa da denemek açısından mağazalardan bakıp alıyorum.
2727-46 UraSsmom Hakkari’de olduğum için şuan mağazaya bakarak alma şansım yok o yüzden online bakmak zorundayım canm