15 aylık oğluma canbebe kullandık şimdiye kadar çok memnundum ama canbebenin bezleri değişmiş sanırım yeşil yapraklı olanlardan hiç memnun kalmadım çok sızdırıyor çişi geçiyo bodysine, sıkıyor gibi kızarıyor biraz kaşıkları, değiştirmek istiyorum ne deneyebilirim kızlar ? Deneme ürünü gönderen bezler var mı ?