Kizlar hamileyim diye son zamanlar sutum baya eksimis,azalmisti.Emerken kizim Isiriyordu ve s,hamilelik hormonlarida cildirmis durumdaydi zaten.Ve gunde 1defa 1dakika emzirerek,emmeyi unuttdurdm ona.Burda Cok zor oldugunu duymustum,dogrusu beni neler bekliyor diye kara kara dusunuyordum hep.Cok sukur asdik bu durumu.(geriye kendi kendne uyuma,Tuvalet egitimi kaldi)