Kızlar 2 ay 20 günlük bebeğim var. Bir haftadır doğru düzgün ne emiyor ne mama yiyor zar zor hoplaya zıplaya 10-20 cc verebiliyorum. Huzursuz öyle bi hastalığı vs yok görünürde gaz sancısı mı çekiyor yoksa dedikleri atak haftası mı çözemedim eli kolu bacakları o kadar hareketli ki uçuşa geçecek neredeyse gaz mıdır acaba çözemiyorum. Yatırıyorum 15 dk sonra ger kalkıyor tecrübeli anneler bi yardım edin nedir bu?