Kızlar sezeryan ile doğum yaptım ilk başta fark etmedim ama gecen gördüm estetik dikimi olmasına rağmen kenerda bir ip var acaba onuda aldırmak gerekiyor mu doktorum en son pansuman a gittiğimde daha gelmenize gerek yok demişti ama amiliyat yerinde dikiş var kenarında yani sezeryan olan anneler sizinde öyle mi ne yapmam gerek