Hanımlar kızım 2 ay 13 günlük mama ile besleniyor haliyle beslenme sıklığı 3 saatte bir falan. Uykuyu çok seven bir bebek şükürler olsun ki uyutmada zorlanmıyorum. 8.hafta atağından sonra uykusu geldiğini anlıyor ve ifade edecek hareketlerde bulunuyor ellerini gözüne götürmesi gibi. Normalde akşam mamasını yer uyuruz gece 3 yada 4 gibi hıkır mıkır eder uyanmadan anlarım acıktı kalkar hemen yediririm sonra hemen uyur yine ve sabah 8 de uyanır tekrar yer falan. Ama dün gece ilk defa çok geç uyudu 1buçuk gibi karnını doyurdum uyuttum. Sonra ağlayarak uyandı çünkü bazen uyku daha tatlı geliyor uyanmıyor acıkınca. Sandım ki gece 4 yada 5 ama Bi baktım saat sabah 7 şok oldum. 6 saat aralıksız uyumuş oldu. Bebeğime göre hareket ediyorum acıktıkça istediği kadar yediriyorm acaba yanlış mı yapıyorum gece uyandırmalı mıydım yinede?