2 aydır tam ağrısız acısız emziremedim, danışman yrdımı bile aldım o yapınca oluyor ama bebeğim ağzını fazla açamıyor bence, olduğu kadarıyla emzirdim hep ama hala acı hissediyorum ya ne zaman düzelecek bu bıktım gerçekten emzirmekten soğudum her emzirme işkence gibi artık, napmam lazım