Handannnn Kızlar oğlum 7 aylık 4. Ayından beri böyle sürekli mız mız ağlak hep ilgi istiyor başında durup oynatırsam sıkıntı yok bir gün iyiyse 2. Gün yine aynı dişleride çıkmadı daha ne zamana kadar böyle gider😰😰
Rahimesevda Handannnn bu aylarda ayrılık kaygısı oluyormuş ondan bizimkisi de öyle bazen benden bile sıkılıyor 😊