Aksanurr sizi çok iyi anlıyorum bende 8 buçuk ay falan çok katı bir diyet uyguladım ama sütten kesmedim bir süre sonra alışıyor insan altarnatif üretin ben öyle yapıyordum un pudra şekeri yağ üçlüsünden kurabiyeler , vegan ürünler var , Hindistan cevizi sütünden tatlılar yapabilirsiniz ,kalsiyumu falan desteklemek amaçlı takviye vermişti doktor bana