Öncelikle herkese merhaba 11 aylık olduk ve artık gece beslenmesini kesmek istiyorum.
Bebeğimi saat 10-10 buçuk arası uyutuyorum emzirip göğsümde sallayarak uyutuyorum memede uyumuyor.
Yarından itibaren gece beslemesini kesmek istiyorum ve nasıl yapmam gerektiğini bilmiyorum bunun için bana yardımcı olur musunuz ?